تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شهریه دکتری پردیس خودگردان 97

پردیس های خودگردان ( بین الملل سابق ) با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت شهریه تاسیس شدند . آن دسته از داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری پردیس های خودگردان را دارند ،

 

 

باید بعد از شرکت در آزمون دکتری و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، مجاز به انتخاب رشته در این دانشگاه ها شوند تا بتوانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری ، پردیس هایی که ارائه دهنده رشته خود هستند را انتخاب نمایند.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که هر داوطلب در صورت کسب حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مربوط به آن دانشگاه می تواند به مصاحبه دعوت شود .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در صورتی که داوطلبان در جلسه مصاحبه دکتری موفق حاضر شوند ، از شانس قبولی بالایی برخوردار هستند . در حال حاضر اطلاعات شهریه دکتری پردیس خودگردان 97 دانشگاه های مختلف اعلام نشده است و در ادامه شهریه دکتری پردیس خودگردان 96 را آورده ایم تا داوطلبان بتوانند با مشاهده اعداد درج شده در جداول ، شهریه دکتری پردیس 97 را تخمین بزنند .

محتویات این مقاله در صورت ایجاد تغییرات غیر قابل پیش بینی در محدوده شهریه ذکر شده ، به روز رسانی خواهد شد .

 

شهریه دکتری پردیس خودگردان 97 - 98

دانشگاه های پردیس خودگردان هر ساله در سایت رسمی خود ، میزان شهریه دانشجویان جدیدالورود را طی اطلاعیه ای اعلام می کنند . این شهریه شامل شهریه ثابت در هر ترم و شهریه متغیر می باشد که با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو متغیر است . در ادامه محدوده شهریه دانشگاه های ارائه دهنده مقطع دکتری پردیس خودگردان در سال تحصیلی 97 – 96 را ذکر می کنیم .

 

با توجه به کیفیت و قدمت دانشگاه ، شهریه دانشگاه های مختلف در این دوره می تواند نزدیک به حداقل شهریه یا نزدیک به حداکثر شهریه باشد .
لازم به ذکر است که شهریه دکتری پردیس خودگردان در سال جدید احتمالا 10 الی 15 درصد افزایش خواهد داشت .

 

برای اطلاع از شهریه دکتری دانشگاه شبانه 97 و ​شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 97 کلیک کنید . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند به کلیه سوالات شما درباره شهریه دکتری دوره پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری پاسخ دهند . برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید.

 

 

منبع خبر: heyvagroup
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics