تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لحظه نگر اقتصادی و بازار ها

 

خبر، محصول جهان سیاسی و اجتماعی است که آن را گزارش می کنند. این تعریف مبتنی بر یک روش و رویه بوده که بر اساس آن خبر، جهان را منعکس نمی کند، بلکه به جهان شکل می دهد. شنیدن اخبار  باعث می شود ازحوادث اطراف خود با خبر شویم، مشتاقان اخبار اقتصادی و بازارها بر روی لینک زیر کلیک کنند تا از  خبر های روز  مطلع شوند.

 

 

 

 

اخبار بازار بورس ‏ اخبار اقتصاد, صنعت و کسب و کار ‏

علم اقتصاد به تحلیل تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات می‌پردازد. برای اطلاع از اخبار اقتصادی و صنعت در ادامه کلیک کنید.

 

بازار بورس مکانی است که درآن سهام شرکتهای گوناگون داد و ستد می شود. در ادامه با داغ ترین اخبار در این باره با خبر شوید.

 

 

اخبار خدمات بانک

این بخش شامل کلیه اخبار و اطلاعیه‌های خدمات بانک ها می باشد که روزانه اخبار جدیدی منتشر می‌گردد. در ادامه این اخبار را دنبال کنید.

 

 اخبار خدمات بیمه 

شما می‌توانید در این بخش اخبار خدمات شرکت های بیمه، محاسبه نرخ انواع بیمه شخص ثالث، بدنه و آتش‌سوزی را روزانه دریافت کنید.

 

 

دوم

 

اخبار بازار مسکن ‏

کسانی که می‌خواهند صاحب مسکن شوند، معامله‌ ملکی انجام دهند، واسطه‌ خرید و فروش مسکن شوند، اخبار این بخش را از دست ندهند.

 

لحظه نگر بازار طلا و ارز

در این بخش اخبار مربوط به قیمت طلا و دلار، شاخص بازار ارز و سایر مطالب مرتبط در این زمینه را مشاهده نمایید و اطلاعات خود را بروز کنید.

اخبار بازار دیجیتال ‏ 

به روزترین اخبار بازار دیجیتال را در این بخش جستجو و مطالعه نمایید و با این بازار بیشتر آشنا شوید. در ادامه اخبار بازار دیجیتال را از دست ندهید.

 

اخبار بازار خودرو ‏

بازار خودرو کشور در شرایط متلاطمی قرار گرفته و نه از منطق خاصی تبعیت می‌کند و نه نظارتی بر آن صورت می‌گیرد. در ادامه با اخبار بازار دیجیتال همراه باشید.

 

سایر اخبار مالی و اقتصادی خانواده

در این بخش اخبار مالی و اقتصادی خانواده منتشر شده است در صورتی که علاقمند به مشاهده مطالب بیشتر هستید در ادامه این بخش را دنبال کنید.

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics