تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت آپارتمان

 

 

شابش

شابش به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرجع اینترنتی برای عموم در ایران است، سایتی که هر فردی ، چه یک دانشجوی دانشگاه که قصد اجاره یک اتاق را دارد وچه یک سرمایه گذار در حوزه ملک، که به دنبال خرید و اجرای یک پروژه جدید است، به آسانی از آن استفاده کند و از آن بهره مند شود.

انصاری

مسکن بزرگ انصاری با داشتن حدود ۷ سال سابقه درخشان در کار مشاور املاک و دارای مجوز رسمی از اتحادیه و گواهی مهارت در راستای مشاور املاک ، در منطقه ۳ و ۱ تهران فعال میباشد .

کیلید

سامانه ارزیابی هوشمند کیلید ابزاری است که برای اولین بار در ایران به کمک آن می توانید قیمت خانه ی خود را تخمین بزنید. این سیستم مبتنی بر روش های پیچیده هوش مصنوعی بوده و براساس مشخصات ظاهری ملک، تاریخچه معاملات و رصد روند تغییرات بازار مسکن، قیمت خانه ی شما را به صورت خودکار محاسبه می کند.

سابا

سابا با اطلاعات دقیق و نمودارهای مختلف، تحلیل های متنوعی از روند تغییر در قیمت مسکن و آمار فروش ارائه می نماید

ملکانا

ملکانا کمک می کند تا در صورتی که به دنبال ملک در محدوده مکانی خاصی یا با شرایط خاصی می گردند، به راحتی در وبسایت ملکانا جستجو کرده و عکس های ۳۶۰ درجه آن را مشاهده کنند. در صورتی که تمایل به خرید یا اجاره داشتند، همکاران ما تا آخرین مرحله آماده همراهی ایشان می باشند

آلونک

ما با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی، ابعاد گوناگون بازار مسکن را تحلیل می‌کنیم و گزارش‌هایی به‌صورت فصلی و سالانه ارائه می‌دهیم. همچنین با کمک کارشناسان خبره و متخصص، اطلاعات شهری و فرهنگی محله‌های مختلف را جهت تسهیل تصمیم‌گیری کاربران عرضه می‌نماییم.

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics