تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امروزه اینترنت به خاطر به صرفه بودن از لحاظ هزینه، زمان و مکان و سرعت بالا انجام دهی کارها، دارا بودن حجم بالـا اطلـاعات از لحاظ مقداری در اکثر زمینه‌های آموزشی، تجارب، ارتباطات، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. در حال حاضر انقلـاب الکترونیکی و تکنولوژیکی دگرگونی‌های عمیقی در تمام زندگی ما ایجاد کرده است. 

 

 

این سیستم آموزشی، جامعه جهانی را به سویی می کشاند که آموزش از راه دور را اجتناب ناپذیر و ضروری ساخته است و روز به روز آن را غنی‌تر و آسانتر میکند و فرصت‌های ذی قیمتی را برای بانیان و متولیان آموزش از طریق در اختیار گذاشتن وسایل کمک آمرزشی پیشرفته، ارائه دروس و مطالب را جذابتر کرده است.

 

سیستم آموزش مجازی در منزل

 امروزه افراد در منزل خود نیز کامپیوتر دارند. بدین ترتیب خانواده ها به راحتی به اینترنت و شبکه متصل می شوند و همچنین می توانند از سیستم خود به عنوان یک وسیله جهت فراگیری آموزش و بالا بردن میزان یادگیری استفاده کنند.

اجرای دوره های آموزشی راه دور و دوره های ضمن خدمت که مختص کارمندان است و همچنین دوره هایی که به منظور کمک آموزش برای آمادگی کنکور و... انجام می شود نیز، در این سیستم قرار دارد.

 

 سیستم آموزش مجازی در محیط آموزشی

 امروزه تمام سطوح آموزشی مانند هنرستان، دبیرستان، مراکز آموزش عالی و ... داری سایت می باشند که مجهز به کامپیوتر می باشند.

این کامپیوترها قادر به ایجاد شبکه و استفاده از اینترنت هستند. این سایت ها به منظور ایجاد محیط آموزشی مناسب برای یادگیری و همچنین کمک به مدرس در انتقال مفاهیم می باشد.

 

 

منابع

امیرکبیر

تبیان

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics