تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 گسترش آموزش باز و این که افراد می توانند در همه جا به نظام آموزشی دسترسی داشته باشند، راه مناسبی برای کم کردن دانشگاه ها به روش سنتی است. سیستم های سنتی هزینه های زیادی را دربر دارد؛ اما استفاده از آموزش و سیستم الکترونیکی و توجه به کتاب محوری می تواند پاسخگویی خوبی به نیازهای جامعه باشد.

 

این آموزش موجب می شود که هرکس به هر دلیلی نتوانسته از طریق آموزش سنتی به آموزش بپردازد از این راه ادامه تحصیل دهد. این نوع آموزش در دانشگاه ها می تواند به نوعی خلاقیت و کارآفرینی را در افراد ایجاد کند و این امر سبب می گردد تا افراد بتوانند با تلاش خود به مراحل بالاتر رسیده و نیروی کار مختصص بیشتری تربیت شود، با وجود این که مربیان به عنوان تسهیل گر در مراحل آموزش حضور دارند.

 

در این آموزش محدودیت های سنی، شغلی، مکانی و ... کمتر در نظر گرفته می شود و هم چنین به دلیل عدم نیاز به مکانی برای آموزش هزینه ها کاهش می یابد.

 

این نظام آموزشی با در نظر گرفتن نوع رشد فرهنگی و فکری افراد زمینه ای را فراهم می سازد تا آن ها بتوانند بدون نیاز به جابه جایی و یا سفر کردن با یکدیگر ارتباط داشته و از نظرات یکدیگر بهره مند شوند چرا که رشد نیروی متخصص باعث رشد و توسعه کشور می شود. برای اجرای درست این آموزش می بایست تمامی امکانات رسانه ای و الکترونیکی را به کار گرفت تا شاهد رشد مناسبی باشیم.

 

منبع

تبیان

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics