تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همه چیز به چشم انداز مربوط می شود. شاید شما فکر می کنید اگر بهترین محتوای الکترونیکی را تولید کنید موفق خواهید بود اما این موضوع همیشه فاکتور اصلی نیست.

 

زمانی که شما در اینترنت به دنبال راه کارهای تولید آموزش الکترونیکی سریع می گردید بدانید که چیزی که دیگران به شما می گویند و چیزی که نیاز دارید انجام دهید تا موفق شوید همیشه برای همه یکسان نیست. نکاتی که به کار شما می آیند را بگیرید و بقیه را رها کنید.


در صنعت آموزش الکترونیکی افراد زیادی وجود دارند که با استفاده از پاورپوینت مخالفند. اما هم چنان دیده می شود که در بسیاری از موارد برای تولید محتوای الکترونیکی از پاورپوینت استفاده می شود.

 

سطح اثر بخشی شما چقدر است؟

اگر می خواهید یک آموزش الکترونیکی موفق ایجاد کنید، باید یاد بگیرید سطح اثر بخشی پروژه های خود را اندازه بگیرید.


موفقیت شما بستگی به این دارد که دیگران در رابطه با اثر بخشی پروژه شما چه می گویند و آن را چگونه ارزیابی می کنند.

با استفاده از استاندارد الکترونیکی می توان به آموزش الکنرونیکی با کیفیت دست پیدا کرد. با پیشرفت سریع علم و فناوری، استاندارد مهم ترین عامل برای حفظ کیفیت، جلب اعتماد مشتریان و سرویس گیرندگان و نیز یکسو سازی فعالیت ها و اقدامات مختلف است. اگر چه وجود استانداردها در برخی زمینه ها، محدودیتهایی را برای تولید کنندگان و توسعه دهندگان به وجود می آورد، با این وجود اگر در ایجاد و به روز آوری هر استانداردی ملاحظات لازم و ضروری لحاظ شده باشد، سبب افزایش سرعت و پیشرفت روزافزون می گردد.

منابع

تبیان

تکنولوژی

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics