تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

در مورد فرهنگ سازی و بهینه سازی آموزش الکترونیک زیاد شنیده ایم اما موضوعی که کم تر به آن پرداخته شده چگونگی مدیریت آموزش الکترونیکی است. شاید بتوان این نوع از آموزش را به روش های مختلف پیاده سازی کرد اما تا زمانی که مدیریت کاملی بر این موضوع نباشد به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

 

 

 بشر دهه پایانی قرن بیستم را دهه انفجار فناوری اطلاعات و ارتباطات می خواند، اما همان طور که شاهد بودیم در دهه ی آغازین قرن بیست و یکم  شاهد انقلابی بود که با تجزیه فناوری اطلاعات در سیستم‌ها و فرایندهای مدیریتی وارد عرصه جدیدی شدیم.

 

کارآفرینی فرآیند یا مفهومی است که در طی آن فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصت های جدید، با جمع آوری منابع به ایجاد کسب و شرکت های  نو و ... می پردازد.

 

اغلب کارآفرینی را ریسک پذیری می دانند اما اگر با مدیریت خوب و بهره گیری از تجارب دیگران همراه باشد منجر به معرفی محصول یا ارائه خدمت به جامعه  می‌شود. بنابراین «کارآفرینان» عوامل تغییر هستند که گاهی موجب پیشرفت های حیرت‌انگیز نیز شده‌اند.


کارآفرینی در ابتدا در دنیای کار و تجارت و توسعه مطرح شد به همین دلیل کارآفرینی را موتور تحول و توسعه اقتصاد، فرهنگ و جامعه می نامند

رشد و فراگیری این پدیده می تواند به تحول و دگرگونی اساسی در اقتصاد ملی منجر شود.

میلیونرهای مجازی

مارک الیوت ژاکربرگ موسس فیس بوک

اندرو کریستوفر گاور موسس بازی های رایانه ای

چاد هارلی موسس سایت یوتوپ

 بلک راس (Blake Ross) و دیوید هیت (David Hyatt) موسس مرورگر موزیلا فایرفاکس

 

منابع

تبیان

بانکی

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics