تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

از مزیت های ترکیب و تلاقی کسب و کار الکترونیک و کاآفرینی، به افزایش فرصت ها برای فرد می توان اشاره کرد. در زندگی امروزه، بشر همواره با کمبود فرصت ها مواجه بوده، که این خود دلیل موجهی است که کم کم انسان ها کارآفرینی را به کارمندی ترجیح دهند.

 

کارآفرینان بزرگ تنها راهکار ایجاد ماندگاری و امنیت کاری را در شکوفا کردن خلاقیت ها ،استعدادها و توانمندی های انسان ها می دانند که در این زمینه نیاز اساسی به اطلاعات روز دنیا مشاهده می شود در این مرحله آموزش الکترونیک ایفای نقش می کند.

 

محققان معتقدند که می توان از ترکیب آموزش الکترونیکی، ارتباط (موثر) و کارآفرینی به بخش مهمی از دغدغه بشر امروز پاسخ داد.

 

در ادامه 5 ایده برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به علاقمندان کارآفرینی ارائه شده‌است:

 

1. راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزشی

 امروزه نمونه‌های فراوانی از وبسایت‌های آموزشی در اینترنت موجود است. با گسترش فناوری اینترنت و گوشی‌های هوشمند انقلابی در حوزه‌ی آموزش در حال رخ‌دادن است. بسیاری از دانشگاه‌های معروف دنیا وبسایت‌های خود را مجهز به دوره‌های آموزشی رایگان کرده‌اند. آموزش یک نیاز دائمی است که هیچ‌گاه به‌طور کامل برآورده نخواهد شد. پس اگر خوب عمل کنید و محتوای باکیفیت ارائه دهید احتمال موفقیت شما زیاد است. 

 

2. ارائه‌ی خدمات

راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی بر اساس توانایی‌های شخصی و فروختن مهارت خود به مشتریان گزینه‌ی بعدی برای کارآفرینی اینترنتی است. با راه‌اندازی یک وبسایت توانایی‌های خود را به مشتریانی که به مهارت‌های شما نیاز دارند بفروشید. مهم‌ترین مزیت این کسب و کار عدم نیاز به اجاره محل کار و توانایی کار گروهی از راه دور است.

 

3. تولید و فروش محصولات

در هر زمینه‌ای که تخصصی دارید، از اینترنت به‌عنوان بستری برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده‌کنید. مهم‌ترین کار ایجاد و برقراری رابطه‌ با مشتریان بالقوه‌تان است. اعتماد کاربران اینترنتی را جلب کنید. تصاویر واقعی محصولات را روی وبسایت خود بگذارید، اگر امکان دارد نمونه‌ی رایگان ارسال کنید و امکان برگشت‌دادن پول مشتری را نیز فراهم کنید.

 

4. ساختن سایت و فروش تبلیغ

درواقع این حوزه یکی از عمومی‌ترین حوزه‌های کسب درآمد اینترنتی است. رمز و راز موفقیت مطالب جذاب، استمرار و ماندگاری است.

 

5. جذب اسپانسر برای محتوای تولیدی برندشده

جذب اسپانسر برای محتوای تولیدی گزینه‌ای هم سخت و هم راحت است! سخت از این بابت که برای تبدیل شدن به یک برند تولیدکننده‌ی محتوا در اینترنت باید زحمت زیادی بکشید و راحت از این بابت که وقتی تبدیل به برند شدید این اسپانسرها خواهند بود که به شما مراجعه خواهندکرد. برای این‌کار نیاز به تولید محتوای باکیفیت و مستمر دارید.

 

 

منابع

تبیان

oddstore

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics