تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

به طور کلی ارتباط موثر آموزش الکترونیک از دید کارآفرینی به شرح زیر بیان می شود:

مدیریت دانش محور یعنی فرایند استفاده خلاق، مۆثر و کارآمد از کلیه دانش‌ها و اطلاعات، با انگیزة مدیریت تغییرات در دسترس سازمان به نفع مشتری و مخاطب.

 

 

در نتیجه به سود خود سازمان که برای تبدیل دانش به محصول یا ایده ای که بتوان با آن پا به عرصه رقابت گذاشت، سازمان‌ها بایستی محیطی فرهنگی به وجود آورند که در آن دانش و اطلاعات تسهیم و مدیریت شود و مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش الکترونیک دارای ارزش های افزوده ای در حوزه کارآفرینی است که در دید سنتی این مسائل وجود ندارد. ایجاد کارآفرینی چند لایه، تبدیل مشتری به کارآفرین، نتایج مهم در حوزه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ، بخشی از نتایج تمرکز روی آموزش الکترونیکی است.

 

تنها لازم است نوع رویکرد، نوع مدیریت و برنامه کسب و کار و کارآفرینی مطابق این دنیای جدید باشد و از ابزارهای موثر ارتباطی برای گسترش و پیشرفت زندگی انسان ها استفاده گردد.

 

کسب و کار دیجیتالی یا الکترونیکی که امروزه از آن به عنوان شیوه‌ای جدید درتجارت و اقتصاد جهانی یاد می‌شود، فقط یک روش انجام کار نیست بلکه هنری است جامع که مانند علم مدیریت و رهبری سازمانی، متشکل ازعلم وهنر به صورت توامان است و هیچ کسب وکاردیجیتالی موفقی دردنیای سایبرنتیکی بدون توجه به این۲شاخص راهبردی و موثر و فراگیر نشده است.

کسب و کار دیجیتالی، اقتصاد دیجیتالی و اندیشه دیجیتالی را نیاز دارد و این سه متغیربدون دانش، تعلیم و استفاده از روح خلاق به ثمر نمی‌رسد. البته نباید فراموش کرد که تبیین یک سازمان دیجیتالی فراگیر، برای موفقیت در رهبری سازمان‌های موثر در کسب و کار الکترونیکی به اندازه خود کسب وکار، راهبردی تلقی می‌شود.

 

 

منابع

تبیان

ویستا

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics