تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای آموزش الکترونیکی در دنیا در حال افزایش است ولی برخلاف گسترش استفاده از سیستم آموزش الکترونیکی و سرمایه­ گذاری قابل توجه در خریدیا توسعه آن­ها، اجماع و اتفاق نظری بر یک چارچوب استاندارد برای ارزیابی کیفیت سیستم وجود ندارد. هدف از مطلب زیر، ارائه راه کارهایی برای محاسبه مدت زمان مفید و مناسب یک دوره آموزش الکترونیک است. 

 

تعیین مدت زمانی که یادگیرندگان باید صرف کنند تا یک دوره آموزش الکترونیک را تکمیل نمایند به حرفه ای های آموزش الکترونیک این فرصت را می دهد تا بتوانند استراتژی های بین المللی یادگیری الکترونیکی را بیش از قبل مورد بررسی قرار دهند.

 

بررسی کیفی آموزش الکترونیکی

مدت زمانی که طول می کشد تا یادگیرنده دوره آموزش الکترونیک خود را به پایان برساند طول دوره آموزش الکترونیک خوانده می شود. مطمئنا محاسبه طول دوره حائز اهمیت است، هم از لحاظ نوع نگارش سیلاب درسی و هم از لحاظ سازمان و ارگانی که دوره را برای آنها طراحی می کنید.

اگر مشغول طراحی یک دوره جهت ارائه به موسسه یا شرکتی هستید، دانستن طول دوره این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مدت زمانی را که کارمندان باید از کار خود دست بکشند و به آموزش بپردازند را محاسبه کنید، توجه داشته باشید که در بسیاری از دوره های آموزش الکترونیک، امکان باز گذاشتن زمان دوره وجود دارد.

 

منابع

تبیان

گویا آیتی

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics